Wsiąść do Pociągu: Europa

4.5025 (Ilość ocen: 18)
Producent: Rebel
Dostępność: dostępny
Wysyłka w: 24 godziny
Cena: 113,95 zł 124,95 zł 113.95
ilość szt.
Zyskujesz 113 pkt [?]
dodaj do przechowalni

Opis

Polska edycja bestsellerowego Ticket to Ride: Europe

 

Od urwistych wzgórz Edynburga po słoneczne nabrzeża Stambułu, z dusznych alej Pampeluny do wietrznego Berlina - Wsiąść do pociągu: Europa zabierze cię w wielką podróż przez wielkie miasta Starego Kontynentu u progu zeszłego stulecia.

 

Czy odważysz się przebyć mroczne tunele Szwajcarii? Wsiądziesz na pokład promu przemierzającego Morze Czarne? Wzniesiesz dumne dworce w stolicach imperiów? Następne posunięcie może uczynić cię największym magnatem kolejowym Europy! Pakuj walizki, wołaj bagażowego i wsiądź do pociągu!

 

Wsiąść do pociagu: Europa to druga część niezmiernie popularnej serii o wielkiej, kolejowej przygodzie. Gracze zbierają karty przedstawiające wagony i używają ich by budować dworce, pokonywać tunele, wsiadać na promy i zajmować trasy kolejowe jak Europa długa i szeroka.

Wsiąść do pociągu: Europa to gra prosta i elegancka, której można nauczyć się w 5 minut. Zapewni dobrą zabawę całej rodzinie, spodoba się też doświadczonym graczom. Niniejszy zestaw zawiera kompletną grę i nie wymaga użycia pierwszej wersji Ticket to Ride.

 

Gra należy do obsypanej nagrodami serii Ticket to Ride:

  • Zwycięzca Spiel des Jahres (2004)
  • Finalista Deutscher SpielePreis (2004)
  • Gra Roku 2004 w Japonii
  • Gra Roku 2005 we Francji, Finlandii, Szwecji, Hiszpanii
  • Gra Roku 2006 w Norwegii, Włoszech
  • Finalista Najlepsza Rodzinna Gra Roku według Games 100 (2005)
  • Nominowana do Najlepszej Strategicznej Gry Roku przez International Gamers Award (2004)
  • Zwycięzca International Gamers Award (2005)

 

Zawartość pudełka:

  • plansza przedstawiająca mapę Europy z roku 1900
  • 240 kolorowych figurek wagonów
  • 15 kolorowych figurek dworców
  • 110 kart pociągów
  • 46 kart biletów
  • 5 drewnianych znaczników punktacji
  • instrukcja
  • numer dostępu Days of Wonder

Dane techniczne

Liczba graczy 2 - 5 osób
Wiek od 8 lat
Czas gry 60 - 90 minut
Projektant Alan R. Moon
Koszulki dla tej gry standard american
Edycja polska
Instrukcja polska

Produkty powiązane

Opinie o produkcie (18)

- 24 kwietnia 2017

Chyba najczęściej polecana gra na początek obok Catanu. Jest wystarczająco łatwa, żeby wprowadzić w nią nowych graczy w każdym wieku, zarówno dzieci jak i osoby starsze, tematyka jest na tyle uniwersalna, że nikt na wstępie nie odrzuca z tego powodu gry, zdobyła popularność na całym świecie, o czym świadczy liczba nowych map i dodatków. Rozgrywka jest prosta, w zależności od liczba graczy trwa 1-2 godziny, ale wymaga pewnej strategii odnośnie wyboru i realizacji tras, pojawia się nieco negatywnej interakcji i losowość w pociąganiu nowych kart. Idealna nowoczesna gra planszowa dla wprowadzenia nowych geeków, a doświadczeni gracze również nie będą się przy niej nudzić :)

- 14 listopada 2016

Bardzo łatwa do wytłumaczenia gra, ma swój klimat, można się spokojnie rozwijać i realizować swój plan, nie jesteśmy zaskoczeni zakończeniem, gdyż kontrolujemy to. Gra wciągnęła nas na długie wieczory, nawet początkujący gracze są bardzo zadowoleni prostotą i przyjemnością grania. Pozostaje tylko teraz sprawdzać dodatki (cena tylko dość boli w porównaniu że podstawa kosztuje praktycznie tyle samo)

- 7 września 2016

Dla mnie bardzo przyjemne zaskoczenie- słyszałem o tej grze dużo (i właściwie zawsze dobrze), ale podchodziłem z rezerwą, bo myślałem, że będzie za prosto i w ogóle nie klimatycznie. Myliłem się- gra jest rzeczywiście bardzo dobrą grą 'na wejście' dla nowych osób i bardzo prosta do wytłumaczenia zasad, a do tego może wciągnąć również doświadczonych graczy. Nie jest bardzo wymagająca, ale przyjemna i wciągająca.

- 31 lipca 2016

Gra dla każdego o bardzo prostej mechanice. Zasady szybko się tłumaczy, a gra sprawia wiele przyjemności, chyba że ktoś chce pokrzyżować nam plany rozbudowy trasy;) Jest to jedna z pierwszych gier planszowych, od których zaczęła się przygoda z planszówkami i pomimo upływu czasu chętnie do niej wracam.

- 20 kwietnia 2016

4/5 OCENA. Wsiąść do pociągu - to polska wersja gry Ticket to Ride, wielokrotnie nagradzanej planszówki o budowaniu sieci kolejowej. Wysoki poziom wykonania elementów ładnie komponuje się tu z dynamiczną, pozbawioną przestojów rozgrywką. Są tu nowe zasady promów i tuneli. Z kolei możliwości taktyczne bardziej poszerzone. Gra jednak po rozłożeniu zajmuje sporą powierzchnię. Co więcej, gdy porównamy z innymi grami familijnymi czas rozgrywki jest zbyt długi jak na grę familijną. Tak to wygląda dla mnie, dobry produkt ale jak już wiecie nie jestem fanem familijnych gier. Ale polecam tym którzy takich szukają!

- 23 lutego 2016

Arcyfajna gra dla WSZYSTKICH. Początkujacy jak i zaznajomieni z grami, młodsi jak i starsi, dziewczyny i chłopaki, wszyscy coś tu odnajdą dla siebie i każdy będzie miał frajdę. W grze nie ma się do czego przyczepić, wykonanie, mechanika i interakcja na super poziomie. Polecam szczególnie jeśli ktoś zaczyna przygodę z planszówkami.

- 27 lipca 2015

Bardzo bardzo prosta i z pozoru może sprawiać wrażenie, że jest to tytuł dla dzieci. Nic bardziej mylnego! Pod nieco dziecinną oprawą kryje się bardzo dobra eurogra. Zasady tłumaczy się 3 minuty i można zasiąść do gry. Rozgrywka jest bardzo łatwa: albo losujemy karty pociągów, albo budujemy linię kolejową albo dociągamy bilety - to wszystko! Aż dziw bierze, że tak prosta gra daje tak dużo radości! Można spokojnie pograć z dzieckiem jak i dorosłym. Wykonanie jak zawsze od Games Of Wonders - bardzo dobre, wypraska pudełka jest plastikowa i osobnymi przegródkami na wszystkie elementy gry. Moja ocena w kategorii euro gier to 7/10.

- 13 kwietnia 2015

Jedna z najlepszych gier do wprowadzenia nowych osób do świata planszówek. Lekka, dopracowana mechanika gry pozwala nawet i świeżym graczom grać na równi z bardziej doświadczonymi przeciwnikami.

- 11 lutego 2015

Gra dość ciekawa, moim zdaniem to 4+ /5. Jej duży plus, że podoba się dziewczynom ze względu na brak negatywnej walki pomiędzy sobą. Jest za to możliwość delikatnego blokowania swoimi wagonikami przeciwnika. Jak na grę ze średniej półki zaawansowania to bardzo dobra o ile nie najlepsza. Nadaje się na grę od której zaczniemy wciągać kogoś w świat planszówek. Znajomym kojarzy się z Osadnikami z Catanu ale to złudzenie.

- 15 stycznia 2015

Dopiero zaczynamy przygodę z planszówkami. Po Carcassonne jest to kolejny HIT w naszym domu. Rewelacyjna gra rodzinna, grę ogarnia, oczywiście w ograniczonym zakresie 8-latka. Polecam w 100%. My swoją grę zabezpieczyliśmy koszulkami i można popijać pismo i gmerać w zakąskach ;)

- 17 grudnia 2014

Proste zasady, super gra familijna. Jedna z moich ulubionych gier. Wydanie jak zwykle w Days of Wonder - pierwsza klasa. Polecam

- 2 grudnia 2014

Bardzo przyjemna gra familijna. Proste zasady i piękne wykonanie potrafią sobie zaskarbić sympatię graczy w każdym wieku. Ponadto, praktycznie zerowa interakcja (zwłaszcza przy mniejszej liczbie graczy) zapobiega konfliktom nad planszą, przez co gra nie wywołuje żadnych negatywnych emocji i wszyscy chętnie do niej wracają.

- 14 października 2014

Bardzo fajna i łatwa gra. Dobra dla początkujących graczy i nie tylko. Zasady są proste i szybko da się je wytłumaczyć. Wydanie dopracowane: solidna plansza, plastikowa wypraska i wagoniki, karty papierowe powlekane plastikiem, drewniane pionki ruchu, oraz zapasowe wagoniki po 3 szt. z każdego koloru.

- 6 marca 2014

Obowiązkowa pozycja dla rodziny lubiącej grać w gry planszowe chociaż doświadczony gracz też znajdzie coś dla siebie (są w końcu turnieje Ticket to Ride). Niesamowicie wciągająca rozgrywka z minimalną negatywną interakcją, za to wymagająca dobrego planowania i szacowania ryzyka, no i można się pouczyć też trochę geografii ;) Europa zdecydowanie lepsza od wersji z mapą USA - bardziej rozbudowana (dworce, promy, tunele). Kosztuje w sumie niewiele ale frajda z gry - bezcenna.

- 8 stycznia 2014

Gra ma dwa poziomy. Z jednej strony spokojnie budujesz te swoje trasy, kładziesz pociągi i bawisz się w dobieranie dwóch różnych kart z góry stosiku. Z drugiej jednak strony analizujesz kto ma jaką najdłuższą trasę i budujesz jakąś małą trasę po drodze, żeby wkurzyć swoich przeciwników :3 Fajna gra dla każdego, a jeżeli chcesz grać z twardzielami to trzeba zapamiętać przynajmniej te 6 najdłuższych tras.

- 9 grudnia 2013

Przyjemna gra rodzinna, niewiele znam osób, którym się nie spodobała. Świetnie nadaje się jako gra wprowadzająca nowicjuszy w świat planszówek. Proste zasady, ładne wykonanie. Właściwie jedynym minusem jest słaba interakcja w grze. Dzięki temu można oczywiście porozmawiać sobie nad stołem o imieninach u cioci Krysi w przyszłym tygodniu. Można oczywiście obserwować kto jakie trasy realizuje, ale trzeba pamiętać jakie są trasy i trochę odpuścić budowanie swoich tras. Ciężko wymagać, by niedzielni gracze zapamiętywali trasy, a co bardziej zawzięci będą pewnie woleli inne tytuły. Ostatecznie jest to więc gra w przyjemne układanie wagoników. Dla rodziny i nowicjuszów jak znalazł. A starzy wyjadacze już pewnie mają ją w swojej kolekcji. Bo egzemplarz powinien znajdować się u każdej rodziny.

- 27 sierpnia 2013

Bardzo przyjemna rozgrywka - zasady proste, ale gra daje spore pole do popisu, jeśli chodzi o możliwości. Z pewnością rozgrywki nie są powtarzalne, więc gra się nie nudzi. Odbiorca? Właściwie każdy, sympatyczna, ciekawa, ładnie wykonana gra dla całej rodziny.

- 12 czerwca 2013

Bardzo fajna gra dla każdego. Od młodych do starszych, dla dziewczyn i chłopców, dla początkujących i zaawansowanych. Każdy losuje karty z zadaniami (trasami), a potem buduje swoje imperium kolejowe. Gra oprócz samej zabawy ma także aspekt edukacyjny bo poznajemy rozmieszczenie największych miast Europy.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl