Regulamin

 

REGULAMIN SKLEPU INTERNETOWEGO MORGAD

1. OFERTA FIRMY MORGAD

1.1. Sklep internetowy MORGAD (Zawoja 1490, 34-222 Zawoja, NIP: 552-160-30-05, REGON: 122520430) zajmuje się sprzedażą gier planszowych, gier RPG, bitewnych, figurowych, karcianych i innych, puzzli, łamigłówek, zagadek logicznych, zabawek edukacyjnych, akcesoriów dla graczy oraz innych towarów za pośrednictwem sieci Internet.
1.2. Wszystkie produkty będące w ofercie firmy MORGAD zaprezentowane są na stronie sklepu internetowego znajdującej się pod adresem: www.morgad.pl.
1.3. Klientów zainteresowanych produktami niedostępnymi w ofercie prezentowanej na stronie sklepu MORGAD zachęcamy do kontaktu – zobowiązujemy się do nieodpłatnego i niezobowiązującego sprawdzenia dostępności wybranych gier, łamigłówek, akcesoriów dla graczy, etc. u naszych dostawców oraz oszacowania kosztów ich sprowadzenia, sprzedaży i wysyłki.
1.4. Wszystkie widniejące na stronie internetowej www.morgad.pl ceny produktów są wyrażone w złotych polskich (PLN) i zawierają należny podatek VAT, nie obejmują jednak kosztów przesyłki. Aby obliczyć dokładne koszty zamówienia wraz dostawą, warto skorzystać z opcji przelicznika wartości zamówienia, dostępnej na stronie www.morgad.pl na podstronie „Koszyk”.
1.5. Ceny produktów oraz dostawy widniejące na stronie sklepu MORGAD mogą ulegać zmianom. Za ceny obowiązujące w przypadku danego zamówienia uznaje się te widniejące na stronie www.morgad.pl w chwili złożenia zamówienia przez klienta.
1.6. Firma MORGAD dokłada wszelkich możliwych starań, aby dostępne na stronie www.morgad.pl opisy produktów oraz inne materiały marketingowe nie zawierały błędów lub uchybień, ale nie może zagwarantować, że takowe nie wystąpią. Nie mogą one jednak być podstawą jakichkolwiek roszczeń. W przypadku informacji budzących wątpliwości prosimy o kontakt przed złożeniem zamówienia.
1.7. Przedstawione na stronie sklepu MORGAD informacje nie stanowią oferty w rozumieniu Kodeksu Cywilnego (zgodnie z art. 71 k.c.). Firma MORGAD zastrzega sobie prawo do niezrealizowania zamówień z ważnych powodów ekonomicznych.

2. KUPOWANIE PRODUKTÓW W SKLEPIE MORGAD


2.1. Zakupu produktów oferowanych przez firmę MORGAD można dokonać za pośrednictwem strony internetowej www.morgad.pl, a w wyjątkowych przypadkach telefonicznie (+48 661 445 835) lub poprzez wysłanie wiadomości e-mail na adres sklep@morgad.pl.
2.2. Zamówienia przyjmowane są do realizacji wtedy, gdy zamawiane produkty są dostępne w magazynach sklepu MORGAD lub u jego dostawców. W przypadku wystąpienia niespodziewanych trudności z realizacją zamówienia klient zostaje o nich poinformowany i decyduje o dalszym przebiegu transakcji (zgoda na wydłużenie czasu realizacji zamówienia, częściowa realizacja zamówienia lub rezygnacja z całości zamówienia). W przypadku braku możliwości zrealizowania konkretnego zamówienia (np. z powodu nagłego wyczerpania się zasobów produktu) firma MORGAD w zależności od życzenia klienta przedstawi mu ofertę zastępczą lub niezwłocznie zwróci opłaconą już przez klienta należność za zamówienie na wskazany przez niego numer konta.
2.3. Proces realizacji przyjętego zamówienia rozpoczyna się w chwili, w której należność za zamówione produkty oraz ich dostawę zostaje zaksięgowana na rachunku bankowym firmy MORGAD lub – w przypadku przesyłki „za pobraniem” – gdy firma MORGAD otrzyma od klienta potwierdzenie złożonego zamówienia.
2.4. Złożenie zamówienia nie jest równoznaczne z jego przyjęciem. Sklep MORGAD może odmówić realizacji zamówienia wzbudzającego wątpliwości.
2.5. Świadectwem zakupu produktu w firmie MORGAD jest faktura dołączona do przesyłki.


3. STATUS ZAMÓWIENIA


3.1. „Status zamówienia” stanowi kierowaną do klienta informację, na jakim etapie realizacji znajduje się w danym momencie jego zamówienie. Zamówienie może w danej chwili posiadać jeden z następujących statusów:

• Status „Złożone” – oznacza, że złożone przez klienta zamówienie zostało zarejestrowane w systemie, ale nie zostało jeszcze potwierdzone; aby potwierdzić zamówienie, należy kliknąć w link wysłany przez nas na adres e-mailowy podany przez klienta w trakcie składania zamówienia; zamówienie niepotwierdzone w ciągu 72 godzin zostanie automatycznie anulowane – wyjątek stanowi sytuacja, w której klient po złożeniu zamówienia skontaktował się drogą telefoniczną lub e-mailową z pracownikami firmy MORGAD w celu ustalenia szczegółów zamówienia lub taka, w której zamówienie zostało opłacone przed jego potwierdzeniem;
• Status „Przyjęte do realizacji” – oznacza, że złożone przez klienta zamówienie zostało zarejestrowane w systemie i zaakceptowane przez pracownika firmy MORGAD - tym samym oznacza on, że firma MORGAD przyjęła zamówienie;
• Status „W trakcie realizacji” – oznacza, że zamówione przez klienta produkty są przygotowywane do wysyłki;
• Status „Oczekiwanie na płatność” – oznacza, że zamówione produkty zostały przygotowane do wysyłki i zostaną wysłane, kiedy tylko opłata za złożone zamówienie zostanie zaksięgowana na koncie firmy MORGAD;
• Status „Oczekiwanie na premierę/dodruk” – oznacza, że w zamówieniu znajduje się jeden lub więcej produktów z oferty przedsprzedażowej, zamówienie zostanie zrealizowane po premierze zamówionych produktów;
• Status „Przesyłka wysłana” – oznacza, że paczka, zawierająca zamówione przez klienta produkty została już nadana; czas oczekiwania na przesyłkę zależy od wybranej przez klienta formy dostawy (zobacz: DOSTAWA ZAMÓWIONYCH PRODUKTÓW);
• Status „Anulowane” – oznacza, że procedura realizacji zamówienia została przerwana; zamówienie może zostać anulowane przez firmę MORGAD, jeżeli nie zostanie opłacone przez klienta przed upływem 10 dni roboczych od jego złożenia (za termin opłacenia zamówienia uznaje się dzień, w którym należność za zamówione produkty oraz przesyłkę zostaje zaksięgowana na koncie firmy MORGAD) lub na prośbę klienta (wyłącznie w sytuacjach, w których przesyłka z zamówionymi przez klienta produktami nie została jeszcze nadana; w pozostałych przypadkach – jeśli klient chce zrezygnować z zakupu zamówionych towarów - może jedynie zwrócić zamówione produkty; zobacz: ZWROT ZAKUPIONEGO TOWARU);
• Status „Odrzucone” – oznacza, że firma MORGAD odmawia realizacji zamówienia o wskazanych przez klienta parametrach;
• Status „Zwrócone” – oznacza, że klient poinformował firmę MORGAD o tym, że zamierza skorzystać z ustawowego prawa do zwrócenia zakupionego produktu w terminie do 14-dni od otrzymania przesyłki i firma oczekuje na otrzymanie przesyłki zwrotnej (warunki zwrotu towaru – zobacz: ZWROT ZAKUPIONEGO TOWARU);
• Status „W trakcie reklamacji” – oznacza, że klient poinformował firmę MORGAD o tym, że zamierza skorzystać z prawa do reklamacji zakupionego produktu, ponieważ dostarczony do niego towar był niezgodny z treścią złożonego zamówienia lub posiadał wady lub uszkodzenia, które nie powstały z winy klienta (zobacz: REKLAMACJE).

3.2. Zarejestrowany użytkownik strony www.morgad.pl może śledzić aktualny status swojego zamówienia za pośrednictwem swojego indywidualnego konta w serwisie; informacje o zmianie statusu zamówienia są również wysyłane na adres e-mailowy podany przez użytkownika podczas rejestracji.


4. OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH


4.1. Zgodnie z Ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych wszelkie dane osobowe podawane przez klienta w trakcie składania zamówienia w firmie MORGAD podlegają ochronie. Firma MORGAD w żadnych okolicznościach nie udostępni ich podmiotom trzecim.
4.2. Firma MORGAD wykorzysta dane osobowe klienta wyłącznie do celów związanych z realizacją zawartych z klientem transakcji. W trakcie składania zamówienia klient sam decyduje, czy zgadza się na to, aby na jego adres e-mail firma MORGAD wysyłała powiadomienia o nowościach i promocjach w swojej ofercie. Klient w każdej chwili może zrezygnować z dalszego otrzymywania materiałów związanych z ofertą firmy MORGAD poprzez kliknięcie w link dołączony do każdej z wysłanych przez nas do niego w celach marketingowych wiadomości e-mail.
4.3. Podanie danych osobowych przez klienta jest dobrowolne, jednak odmowa ich podania uniemożliwi realizację zamówienia ze strony firmy MORGAD.
4.4. Klienci mają prawo do wglądu w swoje dane osobowe, do poprawiania ich oraz do usunięcia ich z rejestru klientów firmy MORGAD.


5. PŁATNOŚCI


5.1. Dostępne metody płatności. Firma MORGAD obecnie oferuje następujące możliwości związane z płatnością należności za zakupione produkty oraz ich dostawę:

• przelew na konto nr 60 1140 2004 0000 3602 7417 0653 (mBank); w tytule przelewu należy wpisać numer zamówienia widniejący w wiadomości e-mail potwierdzającej złożenie zamówienia lub na indywidualnym koncie użytkownika na stronie www.morgad.pl oraz nazwisko osoby zamawiającej; płatności należy dokonać do 10 dni roboczych od złożenia zamówienia - w przeciwnym razie zamówienie zostanie anulowane;
• płatność przy odbiorze (wysyłka „za pobraniem");
• za pośrednictwem serwisu Przelewy24 (Serwis Przelewy24 jest wykorzystywany przez firmę PayPro SA, ul. Kanclerska 15, 60-327 Poznań, tel. (61)847-52-64, fax: (61)847-08-38, WWW: www.przelewy24.pl, e-mail: serwis@przelewy24.pl. PayPro SA – wpisana jest do Krajowej Instytucji Płatniczej do rejestru krajowych instytucji płatniczych prowadzonego przez Komisję Nadzoru Finansowego pod numerem podmiotu w UKNF IP24/2014);

5.2. W przypadku zamówień przesyłek poza granice Polski jedyną dopuszczalną formą zapłaty należności jest przelew bankowy na podany wyżej numer konta.


6. DOSTAWA ZAMÓWIONYCH PRODUKTÓW


6.1. Zakupione produkty zostaną możliwie szybko dostarczone na adres podany przez klienta w trakcie składania zamówienia.
6.2. Czas realizacji złożonego zamówienia.

• Zamówienia realizowane są w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach 10:00 - 18:00 oraz w soboty w godzinach 9:00-12:00.
• Realizacja zamówienia rozpoczyna się w chwili zaksięgowania należności za zamówione produkty oraz ich dostawę na koncie firmy MORGAD – w przypadku wybrania formy płatności przelewem – lub w chwili potwierdzenia przez klienta zamówienia w przypadku wysyłki za pobraniem;
• Procedura realizacji zamówień złożonych w soboty, niedziele oraz dni świąteczne wolne od pracy zostanie rozpoczęta w najbliższym dniu roboczym.
• Czas realizacji złożonego zamówienia obejmuje czas przygotowania zamówionych produktów do wysyłki oraz czas dostawy. Czas przygotowania produktów do wysyłki może w niektórych przypadkach obejmować czas oczekiwania na sprowadzenie produktu od jednego z naszych dostawców (dotyczy głównie szczególnie popularnych produktów) - z reguły nie przekracza on trzech dni roboczych. Czas dostarczenia produktu do klienta zależy bezpośrednio od wybranej przez niego formy dostawy.

6.6. Formy dostawy zamówionych produktów. Firma MORGAD oferuje obecnie następujące możliwości związane z dostawą produktu do Klienta:

• Przesyłka kurierska;
• Przesyłka pocztowa za pośrednictwem Poczty Polskiej;
• Odbiór osobisty. Odbiór osobisty jest możliwy w następujących miejscowościach:

o w siedzibie firmy w Zawoi (województwo małopolskie, Zawoja 1490),
o w Suchej Beskidzkiej (po wcześniejszym ustaleniu terminu i miejsca odbioru),
o na terenie Krakowa (po wcześniejszym ustaleniu terminu odbioru w okolicach skrzyżowania alei Kijowskiej z ulicą Królewską, przystanek Biprostal).

6.7. Szczegółowe koszty dostawy zamówionych produktów na terenie Polski można odnaleźć w zakładce „Płatności i wysyłka” na stronie www.morgad.pl.
6.8. Koszty dostawy zamówionych produktów do miejsc położonych poza granicami Polski są każdorazowo indywidualnie ustalane z klientem, który złożył zamówienie. W celu oszacowania kosztów takiej przesyłki prosimy o kontakt mailowy lub telefoniczny.
6.9. Formy płatności za dostawę zamówionych produktów. Możliwości płatności za dostawę produktów do klienta zostały opisane w niniejszym Regulaminie w paragrafie PŁATNOŚCI.



7. PROMOCJE I RABATY


7.1. Lista aktualnych promocji i ofert rabatowych firmy MORGAD znajduje się na stronie www.morgad.pl w zakładce „Promocje” (w Menu po lewej stronie witryny).
7.2. Szczegółowe warunki każdej promocji i oferty rabatowej firmy MORGAD regulowane są przez przygotowywane specjalnie na ich potrzeby Regulaminy Promocji i Regulaminy Ofert Rabatowych, dostępne na stronie www.morgad.pl w zakładce „Promocje”.
7.3. Odrębne promocje i rabaty w sklepie MORGAD nie łączą się, chyba że szczegółowy regulamin danej promocji lub oferty rabatowej stanowi inaczej.
7.4. Firma MORGAD zastrzega sobie prawo do kierowania większości ofert rabatowych wyłącznie do zarejestrowanych (posiadających indywidualne konto) użytkowników strony www.morgad.pl.


8. REKLAMACJE


8.1. Gdy po otrzymaniu przesyłki z firmy MORGAD klient stwierdzi, że dostarczone produkty nie są zgodne z treścią jego zamówienia lub że dostarczony towar jest wadliwy lub uszkodzony, przysługuje mu prawo do reklamacji. W takiej sytuacji klient ma obowiązek niezwłocznie zgłosić firmie MORGAD drogą telefoniczną lub mailową przystąpienie do procedury reklamacji oraz odesłać wadliwy produkt wraz z opisem wady produktu i dowodem zakupu. Dowodem zakupu produktu w firmie MORGAD jest faktura każdorazowo dołączana przez nas do przesyłki (zobacz: KUPOWANIE PRODUKTÓW W SKLEPIE MORGAD).
8.2. Zakwestionowane przez klienta produkty wraz z opisem ich wad oraz dowodem zakupu należy odesłać na adres siedziby firmy:


MORGAD
Zawoja 1490
Zawoja 34-222


8.3. Klient wysyła zareklamowany towar na własny koszt (firma MORGAD nie przyjmuje przesyłek wysłanych do niej „za pobraniem”). W przypadku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji firma MORGAD zwraca klientowi koszty odesłania zakupionego towaru (koszty zwracane są, o ile ich wysokość jest proporcjonalna do kosztów wysyłki produktu do klienta) i wysyła na własny koszt inny egzemplarz tego samego produktu. W przypadku gdy wysłanie innego egzemplarza tego samego produktu nie jest możliwe, firma MORGAD przedstawia klientowi ofertę innych produktów lub na życzenie klienta zwraca mu pieniądze za zakupiony, wadliwy produkt wraz z kosztami dostawy poniesionymi przy jego zakupie.
8.4. Firma MORGAD może odmówić pozytywnego rozpatrzenia reklamacji w sytuacji, gdy uzna, że uszkodzenia produktu powstały z winy klienta.
8.5. Reklamacje związane z uszkodzeniami produktu lub przesyłki z produktami, które powstały w trakcie dostawy produktu do klienta, mogą być rozpatrywane przez firmę MORGAD wyłącznie na podstawie protokołu reklamacyjnego spisanego z pracownikiem Poczty Polskiej. W celu uniknięcia nieporozumień i rozczarowań w tym względzie, zachęcamy do dokładnego obejrzenia otrzymanej przesyłki przed odebraniem jej od dostawcy i sprawdzenia, czy nie nosi ona śladów uszkodzeń lub prób otwierania przez osoby do tego nieupoważnione; dodatkowo przesyłka powinna zostać otwarta przez klienta w obecności dostawcy w celu sprawdzenia zgodności otrzymanego produktu z treścią zamówienia.
8.6. W przypadku nieuzasadnionej reklamacji lub uszkodzeń powstałych z winy klienta wszystkie koszty związane z reklamacją produktu ponosi klient.
8.7. Wszystkie reklamacje będą rozpatrywane w ciągu trzech dni roboczych od daty otrzymania zakwestionowanych produktów przez firmę MORGAD.



9. REZYGNACJA Z ZAMÓWIENIA ORAZ ZWROT ZAKUPIONEGO TOWARU

(Uprawnienie Konsumenta do odstąpienia od Umowy)


9.1. Klientowi przysługuje prawo do rezygnacji ze złożonego zamówienia bez podania przyczyny do chwili, w której paczka z zamówionymi przez niego produktami nie została jeszcze wysłana.
9.2. W sytuacji, gdy zamówienie zostało już zrealizowane i przesyłka do klienta została nadana, a klient zrezygnował z zakupu zamówionych towarów, może skorzystać z ustawowego prawa do zwrotu zakupionych produktów. Zgodnie z Ustawą z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta Klient może odstąpić od umowy kupna-sprzedaży bez podawania przyczyny i bez ponoszenia kosztów w ciągu 14 dni od odebrania zamówienia. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie stosownego oświadczenia drogą elektroniczną na adres sklep@morgad.pl przed jego upływem.
9.3. W przypadku odstąpienia od Umowy sprzedaży Towarów zawartej na odległość, umowa jest uważana za niezawartą.
9.4. Klient może także w ciągu 14 dni zwrócić część zamówienia (np. niektóre zakupione produkty), w takim przypadku Sklep gwarantuje zwrot ceny tych towarów w momencie ich zamawiania oraz zwrot kosztów przesyłki, proporcjonalnie do wartości całego zamówienia.
9.5. W przypadku odstąpienia od umowy sprzedaży Towaru, Klient jest zobowiązany do  zwrotu Towaru Sprzedawcy w terminie 14 dni od złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy sprzedaży Towaru.
9.6. Bezpośrednie koszty zwrotu Towaru ponosi Klient.
9.7. Klient odpowiada za zmniejszenie wartości towaru wynikające z korzystania z niej w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia jego charakteru, cech i funkcjonowania.
9.7. Prawo odstąpienia od umowy nie przysługuje konsumentowi w wypadkach określonych szczegółowo w art. 38 ust. 1 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta.
9.8. Sprzedawca zwraca Klientowi należność za odesłany przez Klienta Towar w ciągu 14 dni, licząc od dnia doręczenia Sprzedającemu oświadczenia o odstąpieniu od umowy sprzedaży Towarów. Sprzedawca może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od Klienta do chwili otrzymania z powrotem zwracanych Towarów lub dostarczenia przez Klienta dowodu odesłania zwracanych Towarów.
9.9. Sprzedawca dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu płatności, jakiego użył Klient, chyba, że Klient wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami.
9.10. Jeżeli Klient wybrał sposób dostarczenia Towaru inny niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sprzedawcę, Sprzedawca nie jest zobowiązany do zwrotu Klientowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów.


10. KWESTIE NIEUJĘTE W NINIEJSZYM REGULAMINIE


10.1. W sprawach nieobjętych niniejszym Regulaminem stosuje się odpowiednie przepisy Kodeksu Cywilnego. Sądem właściwym dla rozstrzygania sporów wynikłych z odmiennych interpretacji postanowień niniejszego Regulaminu jest sąd właściwy dla siedziby pozwanego.


11. O REGULAMINIE


11.1. Złożenie zamówienia w sklepie MORGAD jest równoznaczne z akceptacją niniejszego Regulaminu.
11.2 Firma MORGAD zastrzega sobie prawo do wprowadzania zmian w przedstawionym Regulaminie.
11.3. Za obowiązującą w przypadku danego zamówienia uznaje się tę wersję Regulaminu, która figurowała na stronie www.morgad.pl w chwili, w której owo zamówienie zostało złożone przez klienta.


12. UWAGI , WĄTPLIWOŚCI, PYTANIA


W sytuacjach nietypowych oraz w razie pytań lub wątpliwości związanych ze sformułowaniami niniejszego Regulaminu prosimy o kontakt telefoniczny (+48 661 445 835) lub mailowy (sklep@morgad.pl).

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl